• Britt

Kørelærer siden 2008, uddannet pædagog samt efteruddannelse i specialpædagogik og Generel pædagogik på Århus Universitet.
      Kontakt: 31951308 eller brittga@icloud.com

• Jes

Kørelærer siden 1999, bankuddannet samt selvstændig erhvervsdrivende gennem 36 år.
      Kontakt: 51200627

• Jes G. Andersens køreskole ApS er naturligvis medlem af Sydfyns Kørelærer Forening og Dansk Kørelærer-union, og du er dermed sikret af ankenævn og garantifond.

Søger du pædagogisk undervisning og en seriøs køreskole, så står vi parat til at hjælpe dig med din uddannelse.
Vi tilbyder dig en god og personlig undervisning i såvel teorilokalet som i bilen.
Høj kvalitet og positiv tilgang er grundlaget i al vores undervisning. Sammen arbejder vi os frem mod det fælles mål, – kørekortet.

Vi har et højt serviceniveau i firmaet. Vi sørger for selv at være jeres undervisere gennem hele forløbet – også på banerne, hvor vi transporterer og selv underviser jer. Vi er fleksible omkring jeres praktiske undervisning, hvor vi gør det muligt for jer at starte kørslen både i Rudkøbing og Svendborg. Vi gør desuden meget for ikke at forstyrre jeres skole eller arbejdstid, så fravær undgås.

På de efterfølgende sider kan du finde informationer om kørekort, priser, undervisning og prøver.
For yderligere information kontakte os på 51200627 / 31951308 eller på e-mail: brittga@icloud.com